domingo, 14 de octubre de 2012

Taller d'Imatge


Desprès de realitzar els dos tallers d’imatge que hem realitzat a les pràctiques, puc dir que l’experiència ha estat molt enriquidora i entretinguda.

La primera impressió que vaig tenir quan la professora va explicar en que consistien els tallers d’imatge, vaig pensar que jo no ho sabria fer i que necessitaria l’ajuda i continua revisió per dur a terme les activitats. Finalment, no va ser així, i a més de gaudir amb l’activitat, m’ha agradat molt el poder gaudir amb el retoc de fotografies, conèixer una eina nova com és el GIMP i gaudir del resultat final amb una creació pròpia.

Cada sessió que passa, estic més contenta amb l’assignatura, i les pors que tenia en un primer moment, ja no estan tan presents, a més de tenir més confiança en mi, no em sento amb vergonya quan alguna cosa m’angoixa o no ser realitzar-ho. Estic aprenent a demanar ajuda quan ho necessito, i estic molt satisfeta del resultat amb la fotografia que he retocat.

La fotografia que he retocat, es una imatge que he agafat de creative commons i desprès he retocat i retallat les cares de les meues companyes que componen el meu grup de treball, format per na Cira Roig, n’Alicia Ribas i jo.

Aquest és el resultat del taller d’imatge: 


No hay comentarios:

Publicar un comentario